Potřebujete poradit

+420 603 811 714

infomoto@mefo.cz

0 Kč

Časté dotazy

Každou objednávku expedujeme co nejdříve. Pokud je zboží skladem a objednávka zaslána do 14,00 hodin pracovního dne je téměř 100% jistota, že objednávka bude odeslána týž den. Samozřejmě nejsme roboti a občas se toho na nás sesype moc, ale děláme co můžeme.

Máme 2 kamenné prodejny.Vše co vidíte na eshopu můžete osobně vyzvednout či vyzkoušet ihned v Jiníně u Strakonic, což je naše hlavní provozovna a centrální sklad.
Další prodejnu máme v Srbíně (Mukařov u Říčan), toto je malá, pouze vzorková prodejna, takže se napřed dotažte na tel. 736 452 405, zda je vámi vybrané zboží na této prodejně k dispozici, případně vám zboží do této vzorkové prodejny zašleme z Jinína.
Naše firma má po celé České republice síť dealerů, kteří kromě své prodejny mají i vlastní eshop.
Pokud jste ztratili své přihlašovací údaje, kontaktujte nás na tel. 721 651 400 nebo na mailu mefo@mefo.cz, rádi vám pomůžeme.
Skladem u výrobce v Itálii znamená, že zboží v ten den dorazilo do skladu firmy Acerbis v Itálii a tudíž nemůže být zároveň u nás v Jiníně. Znamená to také, že toto zboží nemá nikdo v České republice.
Ano, pokud máme na eshopu uvedeno, že zboží je skladem, tak jej opravdu máme ve skladu v Jiníně .
Pokud jste zboží, které potřebujete, nenašli na našem eshopu, nic se neděje, máme řešení. Zavolejte na tel. 603 811 714 a my se budeme snažit vám požadované zboží sehnat.
Pokud je u zboží uvedeno, že je skladem na externím znamená to, že zboží nemáme v našem skladě v Jiníně, ale jinde a jsme schopni vám jej dodat do 2 pracovních dnů.

Proč  a jaké moje údaje shromažďujete?

  • Shromažďujeme údaje nezbytné k uzavření kupní smlouvy a doručení zásilky tj. jméno, příjmení, adresa, telefon a email, v případě podnikatele IČO a DIČ.

  • Údaje potřebujeme, abychom vám mohli zaslat objednané zboží, email je potřeba pro potvrzení objednávky, adresa pro doručení zásilky a telefon potřebuje dopravce, aby vás mohl informovat o doručení zásilky.

  • Pokud nám údaje nechcete poskytnout, není možné vám zásilku poslat. Jedinou možností jak můžete zboží obdržet, je osobně dojet do naší prodejny v Jiníně nebo v Srbíně a zboží zakoupit anonymně.

  • Pokud máte zájem o zasílání marketingových nabídek (různých slevových akcí) bez vašeho výslovného souhlasu vám na mail určitě od nás nepřijdou. Pokud souhlas udělíte, můžete ho kdykoliv zrušit.

Jak moje údaje shromažďujete?

  • Údaje získáváme z vaší telefonické, mailové objednávky, facebookové či eshopové objednávky, objednáním zasílání newsletterů.

Jak jsou údaje chráněny?

  • Veškeré údaje jsou uložené v zabezpečeném počítači chráněném antivirovým programem ESET a přístup do dat mají jen oprávnění zaměstnanci po zadání zajištěných přístupových údajů. Veškeré prostory firmy jsou chráněny elektronickým zabezpečením.

Jaká mám práva v souvislosti se svými údaji?

  • Můžete se zeptat, jaké údaje o vás zpracováváme a proč. Může chtít své údaje opravit či vymazat, ale to jen v případě, že nám to umožní zákon (uchování daňových dokladů).

  • Žádosti opakované, případně žádosti, které vyžadují nadměrné úsilí máme právo odmítnou či zpoplatnit.

  • Udělený souhlas se zasíláním marketigových nabídek můžete kdykoliv zrušit.