Váš nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.
Košík

Přísada do motorového oleje pro NAFTOVÉ i BENZÍNOVÉ motory - Wolframový NANO povlak 180ml

Značka: NANOTECH-EUROPE
close

Údaje o dodavateli/výrobci

Název: NANOTECH-EUROPE s.r.o.
Adresa:
Nové sady 988/2
Brno
60200
Česká republika
SKU: CPD180

Nanotech CDC pro běžné použití se silným čistícím účinkem. Při spalování nafty vznikají saze, které silně znehodnocují kvalitu oleje.Částice mají spec Celý popis

859 Kč
(4 772 Kč/l)

skladem 6 kusů

Nanotech CDC pro běžné použití se silným čistícím účinkem. Při spalování nafty vznikají saze, které silně znehodnocují kvalitu oleje.
Částice mají speciální povrchově aktivní látky, které na sebe vážou saze a s olejem prochází filtrem, kde dojde k oddělení sazí od oleje a zpět do motoru se vrací čistý olej.

Nanotech CDC NEROZPOUŠTÍ ANI NEUVOLŇUJE karbon ani podobné usazeniny.




  • Nižší spotřeba PHM – až o 15%
  • Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %
  •   -- Bezkonkurenční mazivost wolframových částic eliminuje nežádoucí účinky studených startů
  • Eliminuje studené starty
  • Delší životnost motoru
  • Vyšší výkon a točivý moment
  • Tišší a klidnější chod motoru

Jak NANOTECH funguje?

Funkční složkou přípravků NANOTECH jsou wolframové částice typu fullerenů (za objev fullerenů byla udělena Nobelova cena).
Částice jsou kulaté a skládají se z několika desítek vrstev. Za působení tlaku a smyku se jednotlivé vrstvy oddělují a na kluzných plochách vytváří wolframový nano povlak. Ten výrazně zvyšuje odolnost kluzných ploch proti opotřebeni a snižuje tření.

Podrobné informace najdete u výrobce https://www.nanotech-europe.cz/


Dávkování:

110 ml do 3,5 l náplně motorového oleje

140 ml do 4,5 l náplně motorového oleje

180 ml do 6 l náplně motorového oleje

240 ml do 8 l náplně motorového oleje


Snížení spotřeby:

Wolframové částice patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu díky mechanickému opotřebení.

Vyšší výkon:
Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. U vozů s vysokým nájezdem km, říkají zákazníci, že po aplikaci přísady IF-WS2 proběhl v motoru „restart“ a auto jede jako nové.

Škodlivé emise:
Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a tím se sníží množství škodlivých emisí.

Eliminuje "studené starty"
Bezkonkurenční mazivost wolframových částic eliminuje nežádoucí účinky studených startů. Studené starty nejsou jenom když je venku -10°C – studený start je každý start studeného motoru. Tyto částice vytvářejí efektivní mazací vrstvu, která minimalizuje tření a opotřebení, čímž eliminují negativní následky ¨studených startů¨. Zajišťují tak hladší chod motoru od prvních vteřin a přispívají k delší životnosti motoru s nižší potřebou servisu.

Turbo
Turbodmýchadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například, po rychlejší jízdě, při větším zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet cca 1 min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení. Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmýchadla.

Složení
Základní složkou našich přísad jsou částice typu fullerenu (kulaté nanočástice). Wolframové částice typu fullerenu jsou molekuly, tvořené atomy wolframu uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, které jsou prostorově svinuty do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.

Pod elektronovým mikroskopem vypadá částice takto. Skládá se z několika desítek vrstev a má duté jádro.

Ideální aplikace
Před použitím plechovku zahřejte například v teplé vodě na +- 50°C, protřepejte a nalejte do teplého motoru.
Po aplikaci můžete ihned jet, nebo alespoň na několik minut nastartujte. NANOTECH přísady se aplikují vždy po výměně oleje. S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice. Přísady se můžou aplikovat do nového i staršího oleje. Částice fungují vždy.-

  • Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů.
  • Přísady jsou vhodné pro motory s filtrem pevných částic DPF.
  • Plug-in
  • --U hybridních pohonů Plug-in výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu
  • Vhodný pro kombinace benzin LPG a CNG.
Ozvěte se nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motorek a specialista podpory
603 811 714
infomoto@mefo.cz

Naše prodejna

Spousta produktů a skvělá obsluha.

Nedaleko od Strakonic, v malé obci Jinín vedle světoznámé motokrosové tratě, najdete naši prodejnu MEFO. Zde vás vždy uvítají pohodově naladění prodejci, kteří vám budou po celou dobu nákupu plně k dispozici.

naseprodejna
arrow1 arrow1